Případová studie: Podpora zákaznické linky – Zákaznická linka G&P reaguje rychle

Výzva

Prémiový a světově proslulý výrobce vozidel potřeboval podporu při problémech s řízením kvality, které ovlivňovaly proces výroby. Tyto problémy bylo třeba vyřešit rychle, aby se minimalizovaly prostoje ve výrobě a možný vznik dalších problémů později v procesu výroby.

Řešení

Aby společnost G&P pomohla výrobci vozidel rychle reagovat a účinně řešit problémy, trvale a přímo integrovala do interního týmu kvality své technické pracovníky zákaznické linky. Jejich úkolem bylo reagovat na problémy s kvalitou zjištěné během procesu montáže, zamezit jejich
šíření a provést počáteční šetření.

Po nahlášení problému s kvalitou dorazili technici zákaznické linky G&P na místo, kde k problému došlo, a problém posoudili. Byla zavedena prozatímní opatření na zamezení šíření, aby se zajistil co nejplynulejší provoz výrobní linky.

Podrobnosti o počátečním šetření byly předány inženýrům kvality zákazníka v zařízení, kteří zavedli činnosti pro zamezení šíření a postupy řešení problémů mimo linku.

Výsledky

Společnost G&P byla schopná OEM poskytnout reaktivní a efektivní podporu, aby minimalizovala narušení výroby v důsledku nekvalitních komponent.

Výrobce OEM ušetřil peníze díky snížení prostojů, omezení plýtvání při opravách a zamezení možného poškození pověsti značky.

Svým partnerům po celém světě poskytujeme služby jakosti od roku 1994.

Dodavatelé Výrobci původního zařízení

Kontaktujte nás

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

G&P Quality Management s.r.o. U Katovny 775, CZ-47001 Česká Lípa
Czech Republic

    +420 487 520 786          +420 487 521 411