Příkladová studie: Technik vozidel Hladce integrovatelný u OEM
Výzva
Jeden z lídrů OEM potřeboval ochránit a zlepšit svou dekády vytvářenou reputaci výrobou vozidel, které se staly synonymem jejich jména.
Společnost zjistila potřebu zajistit vysoký standard vozidel opouštějících jejich závod, překračující očekávaní obchodníků i zákazníků. Každý aspekt vozidla, od detailu finálníh vzhledu po vnitřní prostory, elektrické a mechanické části, musely být správné.
Zjištěna byla důležitost nezávislost kontroly vozidla, na které výrobce využit podporu G&P a jejich přístupu.
Řešení
G&P nominována jako hlavní dodavatel služby.
Určený tým plně trénovaných G&P techniků byl nedílnou součástí všech oblastí oprav zahrnující ořezávání dílů, oprav mechanických, elektro, karoserie a lakování.
Specificky, karosárny, oddělení kožených potahů, montáže, repase, validace vozů, revalidace a nakupovaných kontrol, opravárenských provozů, zavěšení a zarovnání kol, zkoušek těsnosti a jízdích zkoušek vozů.
Drobné opravy byly součástí finální kompletace vozů, které redukovaly nutnost převozu na repas.
Výsledek
Každé vozidlo, které opouštělo linku bylo na nejvyšším stupni jakosti.
Navíc, všechen personál G&P byl hladce integrován do operativy klienta a hlavně v úzkém pracovním vztahu i s vedoucími pracovníky, kteří je vnímali jako vlastní personál.
Pro výrobce to bylo nákladově efektivnější než mít vlastní kmenový personál, stejně tak administrativní, školící, odvodové a bonusové náklady byly nižší.
Důležitější bylo, že manažeři klienta se mohli plně věnovat výrobě a jakosti s větší efektivitou.
Dále, počet G&P techniků a jejich úroveň byla více flexibilní a bylo možno ji kdykoli ukončit nebo spustit dle potřeb výroby.